31 December 2007

Buke dan Sally

Semalam gi SOGO. Niat di hati nak cari handbag. Tapi tak dapat. Areez dan Alice mintak jaket, so, Mommy dengan baik hatinya telah beli untuk dua budak nakal tuh. Tengah pilih-pilih jaket, tetiba ader orang tegur. Subhanallah... Buke rupanyer... Lama tak jumpa. Last jumpa masa graduation day dulu. Buke pon tengah shopping dengan Sally, dulu kosmet dan dah jadi husband/wife dah. Teringat kisah diaorang yang mana melibatkan aku jugak. Skarang Buke dah bahagia dengan Sally dengan kehadiran 2 puteri yang aku jumpa smalam. Tak sangka jugak anak-anak kita sebaya. Aku takkan lupa apa yang ko buat untuk aku dulu. Thanx Buddy...jasamu ku kenang. Selamat berangkat untuk further study. Balik nanti ko jadi Dr. Bukryman bin Sabri. Bangga aku..

No comments:

Post a Comment