19 March 2008

Respek ??? No lah

Patut tak aku rasa bengang?!! Memang patut pon, tadi cakap lain, ni cakap lain plak. Tak mustahil memang selama nih dia yang memutarbelitkan kenyataan. Sebelum aku gi meeting tadi dia call kata nak mintak masukkan staf dia dalam program aku. Aku kata okay lah tapi aku dah buat PO so mintak dia buat PO sendiri ler. Pastu dia kata guna bajet aku lah yer. Tak kisah lah… bukan duit mak bapak aku pon. Alih-alih aku balik meeting staf kata aku kena approve PO utk staf dia. Caner nih tadi cakap lain. Hangat rasa hati. Aku masih ingat lagi dia kata yang aper-aper pon kena buat penyelarasan dengan dept dia. Dia kena buat penyelarasan ngan aku ker atau memang aku kena buat ngan dia. Aku nih keje untuk dier ker? Bukan aku nak KEKWAT tapi naper suka keluarkan arahan suker-suker jer!!! Aku tak keje bawah dia pon. Dan aku tau mesti aku dah kena banyak “MANGKOK” dengan boss dier tuh. Dulu pernah keje satu dept dengan boss dier dan boss dier tuh kalo tak suker ngan orang, memang panggil “MANGKOK” ler orang tuh. Respek? Aku rasa takder respek lagi ngan dier…

No comments:

Post a Comment