29 October 2009

To De Blackarats

Ntah naper kat sini plak aku nak bagitau kat “De Blackarats”. Jangan buat macam tu pada Mak. Tak ingat ke pada setiap yang Mak dah buat untuk korang? Entah lah, aku rasa Mak ikhlas nak buat tu semua. Tapi aku... memang rasa menyesal. Ingat tak masa sama-sama ber’perot’ dulu. Mak kata kalau apa yang aku makan, bagi sama kat ko sebab ko susah nak dapat. Baju apa yang aku beli, beli sama kat ko sebab ko susah nak beli. Bila ko kesempitan, mak suroh aku tolong, sebab kata Mak, kesian kat korang. Aku buat coz aku anak Mak. Semuanya sebab Mak dan takder satu sebab pon dalam dunia ni sebab korang sebab aku dah tahu, selalunya bila kita lepaskan anjing yang tersepit, dia akan gigit kita balik. Dan takder satu sebab pon dalam dunia ni yang menyebabkan aku akan tolong korang lepas ni!!!

1 comment: