10 October 2010

Baru aku sedar sesuatu...

Hairie sms ungkapan ini untuk aku sempena Aidilfitri 2010, “Allah ambil sesuatu yang kita sangat sayang kerana Dia mahu memberikan kita sesuatu yang lebih baik”... Tahu tak, aku berpegang dengan kata-kata ini. Setiap hari aku tunggu apakah yang lebih baik itu... Tapi di manakah yang lebih baik itu...

Setiap hari juga aku menilai apakah kebaikan-kebaikan yang aku terima untuk setiap hari. Dan baru aku sedar...

Tak ada yang lebih baik daripada kesihatan yang diberikan Tuhan. Kesihatan yang baik untuk aku, keluarga dan mak... Thank you Allah...syukur Alhamdulillah...

Setiap masa dan ketika aku kenang Aman... dan kini aku sedar... Allah ambil seorang Aman dari aku dan beri aku ramai lagi, walaupun tak dapat menggantikan Aman sampai bila2.... Tapi Amir, Adnan, Ayoi, Khalil, Da’oh, Aizoo, Haizal dan ramai lagi semuanya ada rupa, perangai dan sikap Aman. Thank you Allah...syukur Alhamdulillah...


Aku yang dulu dan aku yang sekarang...sama ke?... Hmmm...masih sama di hati...:)

2 comments:

  1. dulu muda bergetah trang tang-tang.. skrung... huk3.... getah dah pelakat likat melekat !... hahhaa

    ReplyDelete