11 August 2011

Betol kot...

Penat aku berfikir… Akhirnya….
-Betol kot…. Aku tak perlu lagi berusaha sungguh-sungguh buat keje coz tak meningkatkan motivasi diri pon….
-Betol kot…. Buat keje seadanya saja coz takder sapa menghargai….
-Betol kot kawan aku cakap… Kan best kalau dapat elaun KENA MARAH , setiap jam nak marah pon leh terima, tapi free jer kena…
-Betol kot… Aku bukan magician yang leh buat semua menda yang takder jadi ader bila diaorang nak sesuatu menda tu ader masa tu juga… Diaorang pon bukan Tuhan - leh cakap ‘Kun Fayakun’ kat aku…
-Betol kot… orang lebih senang cari salah dari tengok yang betol pada diri kita…
-Betol kot… kita leh tipu orang tapi bukan diri sendiri…
-Betol kot… lebih mudah untuk tersenyum bila hati kita tenang…
-Betol kot… aku takleh buat apa2 bila semangat makin luntur dah dekat sampai ke kaki… mungkin terpaksa heret kaki nih untuk menempuhi hari2 yang….entah…tak sapa tau…
-Betol kot… dalam gambar senang untuk berlakon…
Sebut pasal gambar… semalam photoshoot Raya untuk my department….









3 comments:

  1. xnak komen yg pasal betol kot.. nak komen gamba puan marini cantik2!! hehehe

    ReplyDelete
  2. My dearest Kema & Ann...cantik luaran tu tak penting...paling utama cantik hati macam kamu berdua... luv ya...

    ReplyDelete