17 August 2011

Hadiah atau Hijrah Ramadhan?

Baru pas bagi Mikhael lunch… Tak puasa dia… Ala… Mikhael baru 2 tahun 7 bulan, cakap pon pelat lagi. Tapi kalau dengar dia bersembang masa makan…huih… tak larat nak layan…

Sok ada interview… Tapi persediaan aku? Nak belek2 buku, memang la tak rajin… last2 tengok2 jer la kat internet… Kenapa hati nih… Hmmm… spekulasi kannn? So, yang reputasi tak sehebat mana nih cuma leh bermimpi jer… Takperlah… setiap sesuatu yang ditentukan untuk kita MESTI ada hikmahnya… Aku sangat2 percaya bahawa rezeki manusia ini telah ditentukan… Jangan risau… Kalau memang rezeki kita, kat mulut buaya pun kita dapat… Tapi kalau bukan rezeki, dah genggam pun boleh terlepas… Okay Marini, positive yer…

Semalam dapat surat… Alhamdulillah… Bukan naik pangkat, naik gaji pon bukan…Tapi cukup memberi erti kepada aku. Surat yang memberi aku semula semangat yang hampir hilang… Adakah ini Hadiah Ramadhan… mungkin… Tapi pada aku ianya HIJRAH RAMADHAN

Reaksi orang lain… hmmm… belum tahu lagi… Sambung di coretan akan datang…

P.S Semalam ada MAJLIS BERBUKA PUASA UPSI DENGAN MENTERI PENGAJIAN TINGGI, so the gambars... tak banyak yer coz pakai handphone jer…




No comments:

Post a Comment