13 September 2011

Different!!!

Hari ke 13 rasminya aku berada di department lain. Department lain ker? Taklah… FSKIK dah jadi department aku… BPKA? Yang tu dah jadi department lain…. Ingat pesan orang tua-tua… Di mana bumi di pijak, di situ langit di junjung…. Hehe…tak lupa nyer la…

Amacam perasaan? Totally different!!! A new me… Starting from zero… memang rasa ‘baru’ coz menda per pon kurang tahu…. But there’s always them 4 me… Saper? Saper lagi kalau bukan the staffs… Kat mana2 pon kalau staff terbaek maka terbaek lah tempat tu… Thank you all of you…

Apa yang berlaku hari ini terbukti bahawa tak rugi kalau kita nih buat baik ngan orang even musuh sendiri. Kalau dulu ko ludah aku… hari ni, walau tak banyak ko jilat balik kan ludah ko tuh? Ha! Kan Tuhan dah balas… Macam2 mana pun terpaksa jugak ko hadap muka yang ko nyampah nih kan? Sebanyak mana ko cuba elak diri, hari nih takleh nak elak kan? Walaupun dalam hati aku nih kata “Padan muka ko” tapi bila fikir balik…. Kesiannya jadi ko kan?

Takperlah…aku pun syukur walaupun ko berlakon (pasnih menang aktor terbaek la ko!) tapi masih ada ruang yang Tuhan bagi untuk kita bertegur sapa… Berlakon lah selagi ko mampu, andai itu boleh mententeramkan hati ko… sekurang-kurangnya ada gak komunikasi yer tak?

Naper lak aiii Bruno Mars nyer gambo nih? Ntah... tetiba terrrrindu plak...patut ler ada lalat masuk ofis tadi... Cis!!!

Aku ske lagu2 dia nih... Marry You... Alahai...


No comments:

Post a Comment