04 February 2014

SUKAN



Haish… dah bersawang rupanya blog ku ini… cepatnya waktu meninggalkan kita…. Tak sedar yang masa itu terlaju pantas berlari… Termengah2 nak kejar… Yer lah… bukan muda lagi… hehehe


Tetiba pagi tadi seorang kenalan menyapa di laman siber… Bertanya khabar… bercerita… seronok… Tapi di akhir perbualan dia kata… aku dah tak boleh bayang ko macam mana skang… 

Aku masih macam ni… macam dulu2 jugak… masih senang dengan jenaka… masih suka berbicara… masih boleh berlawan kata!! Hahaha


Tapi kawan... kalau ko jumpa aku sekarang… mungkin akan mengucap panjang… Kenapa? Sebab ko akan gelakkan aku yang dah tembam… ko akan gelengkan kepala dan kata, kenapa tak jaga badan… 


Hmmm… jangan risau… In shaa Allah… kalau fizikal aku yang kau risaukan, aku boleh betulkan… Cuma perlu masa dan kesenggangan… 


Oleh itu… MARI BERSUKAN!!!!


Hahahaha… mood sukan sudah mariiiiiiii


No comments:

Post a Comment