03 February 2012

AMPUN TUANKU!!


Hari Jumaat... Penghulu segala hari...Tapi hari tak betol buat enpon aku... Celcom... Kehal kejap ader line.. Jap lagi plak SOS...

Today nyer mood.. KALUT MALUT... time2 macam ni lah macam2 mende yang ntah apah aper datang menjengah... Ehhh... Tidak termasuk my friend TENGKU SYAFIQ yer...Ampun Tuanku! Hehehe... Dan disebabkan dia first time baca blog ni... Maka, ahah! Ni gambar dia yer semasa tercongok dok depan aku tadi... Sesaper nak berkenalan, please PM me yer... Nak amik komisyen...Hahahaha!!! Jangan murka tau! Ampun Tuanku!!! Hahahaha!!!


Percaya tak... sejak masuk ofis tadi, aku tak turun pun mencemar duli ke mana-mana tempat... Hari Jumaat sepatutnya Hari Rayapan...Tapi punya la khusyuk buat keje... KOMITED nama nyer nih yer (Amik wording daripada si Ajeez Ali)... Sampai sekarang dah kol 6.41 petang, aku masih lagi memanaskan kerusi ni... Haih... Sebetolnya, baru jer abes checking OT staf, Cuti staf, Approve Reason (yang kena reject pon ader yer...mintak maaf...) dan sebagainya (keje2 rutin pengurusan fakulti...)..

Dalam pada tu...  tetiba aku diserang rasa rindu... Rindu sangat... Pada saper? Hehehe... pada tugas-tugas yang pernah aku buat sebelum nih... Dah masuk 6 bulan aku tinggal... Tapi, macam dah jadi darah daging kot... Kalau aku citer kat Dieny nih... Dah sure empang pecah lagi...  Huuuaaaaaaaa!!!!!

Macam biasa... Ubat untuk mood hari ni adalah POSING SORANG2... Dengan muka berminyak... ni la aku hari nih...


7 comments:

  1. Muke minyak pon ttp anggun gituuu... :)

    ReplyDelete
  2. -Miss u! Ouch, skandal barukah? Hahaha. Kirim salam abg Tengku tu. Hari tu jumpa, kesian dia kena marah! Ehe. Harap puan baik2 saja ya... ;)

    ReplyDelete
  3. Amir... Jangan lupa jalan balik TM... Takder skandel2 nyer... kawan baru... kesian dia kannn...Saya masih lagi okay ...hahaha

    ReplyDelete
  4. Zura... akan disampaikan...hehehe...

    ReplyDelete
  5. haha..cayalah kak tini. see u at nasi kukus next time. hahaha!

    ReplyDelete