02 February 2012

Tak perlu ALASAN


Biarlah ofis ni sunyi... takkan nak suruh semua orang tak balik disebabkan aku blom boleh balik lagi... Jap nak tengok cermin jap... Lawa... bukan aku...tapi cermin ni... Ika yang bagi masa last day dia kat UPSI... Eh! Ada bulu mata yang gugur... Hmm.. belah kanan... orang cakap ader orang jauh yang rindu... Hmm..Yer lah kot... saper plak yang rindu...

Teringat tadi... ingat pada alasan yang diberikan oleh sum1... haih... tak berapa nak kukuh alasan tu... lojik tu memang la lojik... Takperlah... aku terima jer... aku menurut jer, asalkan ianya membawa kebaikan, asal ianya tak jadi pergaduhan, asal orang lain puas hati walaupun aku tidak... Ada sesetengah perkara yang berlaku tak perlukan alasan yang kukuh pun...

Ni lah ko Tini ooiii... Semuanya untuk orang, semuanya pasal orang dan semuanya sebab orang... sebab ko biler plak?!! Takperlah... aku okay jer... tak memudaratkan diri dan orang-orang yang aku sayang, dah kira cukup baik...  Buat aper nak  perjuangkan sesuatu yang kita dah tau, kalau kalah jadi abu, menang pun jadi arang...kannnn...

Eh... tetiba citer lain plak yang aku tulis... Patutnya nak cakap pasal ‘bila rasa bersalah’... hehehe...len kali la kot...


 Hari ni nak MONCONG jerrr... Perlu alasan gak kerrr? Nak yang munasabah ker munasarawak... Haih...

2 comments: