01 March 2012

I am hurt... :(

Asalnya nak menulis tentang kisah baru jer berlaku tadi... Akhirnya setelah menulis separuh jalan, hanya keburukan orang jer yang aku senaraikan... Sangat tidak bagus!! At last, aku tulis tentang aku dan ujian yang Tuhan beri untuk aku pada hari ini.

· Tuhan menguji aku dengan hamburan kata-kata amarah orang yang menusuk ke tulang hitam...
· Tuhan menguji aku dengan airmata yang bergenang...
· Tuhan menguji aku dengan memberi kemaafan
· Tuhan menguji aku dengan kesabaran
· Tuhan menguji aku dengan keinsafan...

Tuhan sahaja yang tahu bahawa aku redha dengan kata-kata ‘insan itu’... Tuhan sahaja yang tahu bahawa aku tidak membenci ‘insan itu’... Tuhan sahaja yang tahu bahawa aku masih memandang tinggi kepada ‘insan itu’... Tuhan sahaja yang tahu bahawa aku amat menghargai keikhlasan permohonan maaf 'insan itu'...

Tapi Tuhan juga tahu bahawa hati aku sangat terluka kerana 'insan itu'... 
 


No comments:

Post a Comment