12 November 2010

Jumaat


Tepat kol 5 masa aku memula taip huruf ‘T” tu… Hari ni hari Jumaat, hari terakhir minggu ini. Hari di mana macam-macam rasa aku kumpulkan dalam hati. Hari di mana semua orang kalau bleh tak nak buat keje (tmasuk aku kot...hehehe).

Hari ni jugak aku mulakan dengan rasa yang tak seronok... Pepagi lagi dapat tahu yang keje takleh nak jalan coz ada technical problem. Problem tu klu bgt awal boleh dielakkan, tapi masing2 cuba melepaskan diri. Kenapa nih... Cuba la gentleman sket... Berani buat berani la tanggung... Tapi ske2 lempar batu pastu tunjuk kita.... Fuh!! Senang sangat ler beb...

Satu SMS yang aku terima semalam... Walaupun pasal keje, tp buat hati aku cukup happy... Aku wujud lagi rupanya... :) . Okay dear...teruskan meeting tuh...

No comments:

Post a Comment