03 May 2010

Aku yang bodoh atau dia yang mengong…

Dari siang tadi asyik2 terpikir… Panjang dah sebetolnya berfikir ni… Kalau diukur dengan berjalan kaki rasanya dah sampai Miami dah nih. Leh jumpa Horatio. Aku sroh ler dia siasat. Tapi mesti Horatio pon bengang ngan aku sebab dia tak tau menda apa dia nak siasat. Yer la... aku blom buat jenayah lagi... Takder kecederaan, takder pembunuhan... caner nak siasat nih... Tapi peduli apa aku ngan Horatio (walaupun aku sker kat dia). Makin sukar untuk aku terangkan... Horatio, ko gi ler cari Grissom... aku rasa dia leh tolong ko selesaikan konflik kejiwaan aku nih...

To the person... aku lom buat amokan lagi nih....

2 comments:

  1. kak tini...timbang-timbangkan kalau 'itu' yang menyesakkan fikiran...orang dpt rasa yang kak tini rasa...'bekas' tu memang xleh nak delete..macam blh diibaratkan mcm nilah, ia boleh dimasukkan dlm 'recycle bin', tapi xleh buat 'empty recycle bin' kan...

    ReplyDelete