25 January 2011

Arghhh...rindunya...


Semalam dapat call daripada K.E (Kak Engku) Pej. VC maklumkan VC suruh g meeting kat Residence Hotel Bangi. Dah la sakit sesungguh kepala…MC lagi tuh. Malas nyer nak fikir macam mana nak g. Kata ada kenderaan tp btolak ko, 7 pagi… Huh! Celaru otak…mana dan nak hantar bebudak lagi… So dengan kata lainnyer…drive sendiri ler…

So hari ni…drive ler aku ke tempat tujuan…Ikut jalan yang aku tau selama nih…Memang ler jam…tapi okay la kot… About the meeting, NO KOMEN…

Abes jer meeting, Mama pesan belikan si Syafik calculator 350…apa tuh? Mana nak cari? Hmm.. . yang terdekat…Seri Serdang kot (coz tu jer tempat yg aku expert). So, AFM2495 pun membelah jalanraya…Memang jam giler dari Uniten ke UPM…sabor jer la…

Sampai kat simpang UPM tuh tetiba jer aku rasa sebak sangat (tak tau naper…). Mungkin sebab lagu2 retro dlm SINAR FM ker…atau sebab aku sorang2 driving ker? Kebetulan pulak kenderaan arah ke Serdang memang kurang… Aku terimbas balik jalan-jalan kenangan di UPM dulu…ngan Chah, Mex, Dol, Fuad, Bob… Rasa cam nak ulang balik jer… Tetiba aku rasa rindu… Rindu pada ACR4243… Rindu nak isi minyak kat Petronas tuh… Rindu nak g pasar malam Seri Serdang… Rindu nak g kelas…Rindu nak merempit (ni pun leh rindu ker?)Nakalnya aku dulu… Aku rindu semuanya…rindu sangat…

Apa khabar rakan2 aku agaknya…rindukah mereka pada jalan-jalan kenangan ini… Rindu tak pada aku ini… Cepatnya masa berlalu… Banyak perkara pada kita yang dah berubah… Aku mungkin berubah, pada wajah, pada penampilan, pada watak tapi tidak pada hati… masih sama macam dulu… masih sayang pada kamu…

2 comments: