12 January 2011

FIRST EVENT

Alhamdulillah...First event of the year berjalan lancar tadi... Penat mulut aku nih meng ‘usher’ orang soh duduk…Tp ada gak yang tak moh duduk…Mungkin coz kat ofis asyik duduk jer… nak rasa plak berdiri jer… atau mmg dah biasa kat sekolah dulu cikgu selalu denda berdiri dalam kelas kot…hehehe…jangan la marah… Kan ker elok kalau kita duduk kat kerusi dan dengar Amanat tu (walaupun sebenarnya tak berapa nak dengar…) takper… janji hormat majlis…

Pastu, orang merajuk tuh dah tak merajuk lagi… Okay la kan… Kalau tak, tak tau ler apa nak buat coz baru sedar yang aku nih tak pandai pujuk orang dah besar nih… yang aku tau, pujuk my baby Mikhael jer….

Dah 7 stengah malam dah. Tunggu si Ikwan nih sampai…tak sampai2 pun… mana pegi nih… Tadi kata on de way… Dah sejam dah nih…KL tu bukan jauh sangat. Kalau tak sebab nak guna jugak barang2 tuh, tak kuasa nak tunggu kat sini... But anyway, a BIG THANK to Ikwan...

Lagi?...aper yer... Ha!... Aku dah makeover sekali lagi bilik aku nih... Bukan aper... aura keje tu kena mari dlu, baru keje leh jalan... hasilnya...






1 comment: