15 April 2011

Alahai...


Banyak sangat ke keje hari ni? Tak kot… Tapi kenapa letih semacam… Hurmmm… demam la… tak syok la macam ni… Alahai…

Pepagi ada meeting… 1 Statement : Marini already married with her job … Fuh!!! Workaholic nyer aku… Panjang aku termenung pas dengar statement yang kuar dari mulut CEO… Hmm… memberi motivasi untuk lebih berusaha… Dalam pada tu, tetiba aku terus teringat kat anak-anak… Kesiannyer anak-anak aku dapat Mummy macam nih… Perlu tak aku reset priority? Alahai…

Tetiba aku teringat kat Kak Limah Yang Balik Rumah… (takyah kenal…tetapi aku tau dia baca blog aku nih)… Kak Limah bagitau aku dia sedih dan happy pada masa yang sama… Kenapa Kak? Hmmm… Kawan dia nak kawen setelah lama jadi single mother… Wahhh… Tahniah kawan Kak Limah!!! Tapi Kak Limah sedih katanya… Naper plak Kak? Tadi happy… Sorang lagi kawan Kak Limah plak bercerai… Kak Limah kata dia tak tau nak rasa caner… Hmmm… Alahai…

So, Kak Limah plak caner? Nantilah Tini… Nanti akak citer… Naper Kak? Akak nak balik rumah katanya…. Hmmmmm…. Alahai....

2 comments: