29 April 2011

PANAS


A very disappointed day… kalau boleh aku describe kan hari ini… Sepatutnya hari yang boleh menyenangkan hati dan mententeramkan jiwa… alih2…hmmm… JK (Jiwa Kacau) Poyo tol ler…

Bukan senang untuk aku menuding tangan menyalahkan orang lain dalam banyak perkara… termasuklah peristiwa yang terjadi hari ini… kira berbekas jugak la kat hati…

En. Dot dot dot… aku rasa tak patut ko bercakap dengan seorang kawan macam nih kan… Mungkin bukan niat di hati ko tu nak membesarkan kerusi empuk ko tuh…tapi dengan words yang macam tu aku kira aku dah nampak kerusi ko tu… hmmm…baru aku sedar kat mana terms kawan yang ko cakap tuh…

Satu lagi…walaupun aku nampak ‘main-main’ dengan ko, pada telahan ko… tapi dalam keje aku tak ‘main-main’ yer… Mintak mahap bebanyak… pasni kalau nak apa2, plz memo yer… Takder lagi term kengkawan untuk ko coz aku rasa kengkawan pada engko pada masa ko perlu jer bukan pada masa kawan itu perlukan ko… So… Lu pikir la sendiri beb!

Hufff…. Appointment yang dibatalkan last minute… apa aku rasa ‘ekk... Panas gak kot coz I’M WAITING... Hello!!! Nak keje ker tak nih? Ni lagi satu... Kadang-kadang bila kita tegas, orang kata kita garang... bila kita beri muka, langsung pijak kepala... Serius la! Keje is keje... Jangan campur adukkan dengan relationship yang kita mulakan sebab keje nih... Adddoiiiiyaiiii...

Okaylah... sesaper pun jangan kaco aku time ni ‘ekk... Tengah PANAS...

No comments:

Post a Comment