25 April 2011

ku menunggu...


Isnin sampai lagi untuk minggu kesekiannya. Sepatutnya hari ni ada appointment tapi … Ntah… Last Jumaat cancel coz ada emergency katanya… Takper… Family first… Tapi satu yang aku tabik kat dia nih coz dia call aku dan maklumkan… Tq dear… tak la aku tertunggu-tunggu…

Sebut pasal TUNGGU… hmmm… satu kata kerja yang kalau boleh semua orang taknak… biasala… dah nama manusia kan… tak sabar… Kalau boleh semua kemahuan diturutkan SEKARANG tanpa perlu menunggu… Haishhh… kalau macam nih… kiamat ler… Tu pun manusia kena tunggu coz akan jadi bila-bila masa tanpa tau tarikh, masa dan ketika…

Jom kita citer pasal TUNGGU…

Dengar tak lagu Rossa yang aku jadikan lagu kat blog nih…. Tajuknya “KU MENUNGGU”… best kan… Liriknya…hmmm…ada yang kata lirik pompuan gatal… yer ker? Tapi aku tak rasa macam tu… cukup baik apa coz dia sanggup menunggu… tak pi kacau pun… Cuma dia tak pendam… dia cakap dalam lagu…kira okay la tuh… Kan? Pendam2 nih makan diri nanti… better open jer… Ok…tinggal bab mengarut…

Hmmm…lama dah aku tunggu kaki aku ni baek… sakit jer manjang… sendi kaki cam terkehel sket… sakit wooo… minyak dekat sebotol dah abes… nak g jmp doctor ker? Takyah ler… bukan takut…tp malas… Tapi kalau tunggu jer…bila nak baek??? Tini!!! G jumpa doctor..mana tau kot jumpa yang hensem ker??? Hehehe… ader lak mcm tuh… kalau tak leh ubat kaki…ubat mata… hahahaha!!! Jahat!!! Tapi kalau setakat klinik panel kat Tanjong Malim nih… sumer aku dah kenal… Hmmm…tanggung la sakit nih yer…

Apa lagi yang aku tunggu nih… aku tunggu Ima… tengah bizi… Nak uruskan bengkel 14hb Mei nih… Leh ker nak tunggu nih… Keje nak disiapkan… Banyak gak bertapok atas meja nih… Ima, dah siap ker?.... Jap2… Cuba draf perancangan media nih… Ish.. Otak tak jalan ler… Ima!!!! Hmmm… jap2… Takleh kot… perot dah bunyi lagu GANAS – KRU nih… Ima!!! Jom g makan jap…

No comments:

Post a Comment