13 December 2010

Bye FB...

Dah lama dah aku fikirkan... dan hari ini adalah harinya... Account FB telah selamat aku tutup... Kenapa??? Ramai yang tanya… Caner nak jawab… Payahnya… Tapi percayalah… semuanya untuk kebaikan… Hmm… macammana dengan INSPIRASI menulis blog? Jangan risau… idea ada di mana-mana… Cuma kena usaha untuk cari… Tak sayang ker dengan ratusan kenalan, kawan2 dan keluarga?... Sayang... memang sayang... Cuma aku perlu ruang untuk diri... Mungkin nanti bila terbuka hati akan aku buka kembali acc tu… Selamat tinggal FB…

Anyway… hari ni BHKA bertukar nama lagi… so nama baru adalah BAHAGIAN PERANCANGAN KORPORAT dan HUBUNGAN ANTARABANGSA (BPKHA)… nama baru, pengarah baru (ntah bila…), halatuju baru, peranan baru (tambahan), kasut baru…, baju baru… macam2 baru… Apa yang aku rasa bila semua ni berlaku… Tunggu di lain N3 yer…

Hari ni pakai baju baru dan kasut baru...merah lagi tuh...cis..


Khamis lepas family outing… Yang paling penting anak2 happy… Tempat pertama adalah ke PETROSAINS KLCC… Aku tak tau apa yang ada sebenarnya dalam sana coz yang paling aku concentrate adalah anak2… Ada 9 semuanya… Ish3… Jap2 sorang ni hilang…jap2 sorang lagi nak g toilet…macam2… tapi overall sangat happy








Hari Jumaat Mak balik Mekah, rindu sangat kat Mak… Luv U Mak… Kol 10. 50 flight landing. Tapi kol 12.15 baru kuar kat tempat arrival... Alhamdulillah...Mak nampak sihat dan ceria!!! Tq Allah...kembalikan Mak ke pangkuan kami...

Hari Ahad iaitu semalam plak g beli barang2 kat TESCO Rawang…



4 comments:

  1. baju puan cantekk la.. haha.. nampak slim jer! heh..

    ReplyDelete
  2. Kain tuh saya beli kat Jakel jer... Cantek yer...hehehehe...TQ dear...

    ReplyDelete
  3. Ptt lah tercari cari kat FB dah tade nama. Upanya dah deactivate. Jgn deactivate lama2 yek. Hehehe. Melissa dah potong rambut yek! Haha, rindu loerh! :)) See you soon puan! :))

    ReplyDelete