06 December 2010

TOLONG!!!!!


Dalam kepala aku sekarang banyaknya simpang dan siur... Semuanya JAM!!! Lemas rasanya macam nih...

Ader sesaper yang dapat tolong? Ramai yang boleh tolong, tapi tolong tengok... Hmmm... tengok atas meja aku yang berterabur... Tapi tolong jangan usik!!! Coz nanti aku tak dapat cari dokumen yang korang nak...hehehe... sowi...

Tolong kemas leh tak? Bilik aku nih dah macam tongkang pecah... Kalau macam nih, rasa cam tak leh buat keje... Tapi tolong jangan ubah apa2 coz semua yang aku letak tu ada kenangannya... Tolong jangan padamkan kenangan tuh...

Tolong buat keje sket leh tak? Hari ni staf cuti… esok Maal Hijrah… Tolong buat spesifikasi jer…. Tolong ler…

Tak pon tolong ler tepon aku nih… tolong sms ker… paling2 cokia pon tolong emel… saper? Ha’a yer…saper? Saper2 jer… janji bukan ader kaitan pasal keje… Ni tak…yang tepon semuanya tanya pasal sebutharga… pasal bajet tahun depan… pasal event… pasal ofis… Takder ker yang ikhlas nak tanya pasal aku? Ish3…

Tolong dengar leh? Dengarlah luahan rasa hati aku nih... Dan tolong jangan bagitau sesaper yer... Terima kasih...

4 comments:

  1. kalo puan taip panjang2 mana pon kita tetap baca sampai abess siap bayang style puan cakap lagik! hehehehe....

    ^_^

    sayang puan marini!

    ReplyDelete
  2. Hahahaha!!! Tu sebab saya sayang awak.... Tq dear Kema...

    ReplyDelete
  3. saya sedia untuk menolong puan...
    tolong dengar..!
    bila-bila...
    sayang puan! =)

    ReplyDelete
  4. Amir memang seorang yang sangat setia... tq dear...

    ReplyDelete