21 December 2010

Lega

Insya Allah...tenang rasanya nak buat keje bila meja dan bilik tak bersepah... Ya Allah... kurniakan aku ketenangan dalam melaksanakan amanah ini...Amin.. Ni bilik aku pas dikemas tadi...okay tak?


Fuh… Alhamdulillah… siap kemas bilik… Mula2 ingat nak ubah lagi position meja…Tp lepas fikir2 balik…hmmmm… tak payah lah…. Yang penting keje dapat berjalan…

Lega jugak coz tadi dapat bercakap ngan staf mengenai tugas2 diaorg… Dah lama sebetolnya nak cakap… Tapi tadi lega sangat… rasa lepas satu beban… Sementelah tanggungjawab di bahu aku sekarang… Kalau tak laksanakan amanah ini mcm mana?...

Hopefully, my dear staffs, pasni kalau ada problem jgn lupa rujuk saya yer… Kalau bukan saya yang selesaikan, Insya Allah saya akan tunjukkan jalannya…

Yang saya harapkan daripada semua adalah kerjasama... Harapnya boleh sumbangkan tenaga kita untuk universiti yer...bukan untuk saya... Ingat, kita telah digaji untuk kerja2 ini... Ibadah tuh... Kat akhirat sok akan disoal... Tapi dalam nak melaksanakan kerja, kita kena ikhlas, bukan dengan niat yang sebaliknya...

Kalau ingat nak lawan saya, dipersilakan... Saya pun bukan sempurna. Ilmu pun cuma cukup untuk memberi panduan kepada yang mahu, tak lebih dari itu... Kalau dah rasa segalanya yang ada pada diri itu lebih daripada saya, saya persilakan untuk mendahului... Insya Allah... saya sokong... Jangan risau, tugas dan tanggungjawab saya di sini bukan untuk menaburkan pasir dalam periuk nasi orang, takkan saya dengki dengan rezeki yang Allah beri untuk orang lain coz saya sangat2 percaya bahawa ajal, maut, jodoh, pertemuan dan rezeki itu telah ditentukan...

Terima kasih kerana mengingatkan saya mengenai semua ini... Insya Allah... saya doakan kejayaan semua... LUV U OLS...

2 comments:

  1. Do you by any chance know where i can buy Mahabbah Delaila season 2, I cant find it anyway it also doesnt help that i live in the UK. Your help will so kool.

    Thanks

    ReplyDelete
  2. Do you by any chance know where i can buy Mahabbah Delaila season 2, I cant find it anyway it also doesnt help that i live in the UK. Your help will be so amazing

    Thanks

    ReplyDelete