16 December 2010

Nasib la...

Nampaknya usaha aku semalam tak berhasil... Presentation tak jadik coz ader la katanyer... Naper ye... Nak tau nih... Memang ler banyak yang nak aku mintak nih... Tapi kalau nak tengok hasilnya, kena la ambil risiko... Ish3... serba putih hari nih... Takper la... Takder rezeki nak kuarkan suara...

Anyway, cam di alam bunian pun ader gak bila dah pakai cini... Redha jer la... lebih baik daripada buruk sangka dan tabur fitnah kan...


Mana la adik2 BRIGED nih... sorang pun tak nampak muka...

9 comments:

  1. Ada jea di sini! Hahaha. Mesti rindu kan! Haha, rindu jugak laa! Puan, i like your outfit!!! Nak pinjam???? Hoho!!! ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe...ader pown si Sam nih... bila nak balik sini? Nnt jgn lupa jenguk saya yer....

    ReplyDelete
  3. laaa nape plak xjadi tuh..smlm dato ok jek mood die..abih tu tunda bila..mesti baju baru lg nih...cantikk..

    ReplyDelete
  4. Tu ler Jan...tak tau ler naper...bayak sgt kot yg akak mintak tu... tp mmg patut pun...

    ReplyDelete
  5. saya pon ada kat sini paun marini~ hehe

    ReplyDelete
  6. okay...kema walaupun dah jd ex briged tp tetap dikira....cayang lah kema...

    ReplyDelete
  7. No worries. Nanti saya ke bilik puan yek! :)) Take care puan! Jangan sedih2! :))

    ReplyDelete