14 December 2010

I miss U...


Jam dah 7.15 malam... Kat ofis lagi... Aku baru habis men draf bajet yang akan aku bentang pada 16 Disember nih... Ish3... aku yang bentang nih... Konfiden jer... Tau2.. lom masuk pintu lagi dah kena reject... Kalau kena reject... nasib la yer... tak bergerak lagi la nampaknya BPKHA nih...

Hari ni rasa sangat bizi nyer... tak berenti lagi tangan ni dari tadi... Pasni balik umah masak plak... Kain banyak lg tak basuh... Malas ker aku nih... Saper nak komen?

Kebizian ini buat aku lupa sebentar sayang ku si FB... nasib ko ler FB.... Aku masih gagah mengharung hari tanpa FB di sisi... Malah aku rasa ini ujian untuk menilai kekuatan hati aku... Memang aku rindu giler kat FB... Ikut hati memang nak jer sambung balik ngan FB tapi JANGAN!!! Itu lah penangan FB atau nama panjangnyer Facebook... Hehehe... korang ingat saper?!

No comments:

Post a Comment