28 June 2010

Penat la...


Ni Mr. Media Man (a friend from UPM) konon-konon la kan... Dah lama gambar ni...aku plak yang pakai tudung merah kat backgrond tu, masa ni tengah pregnant 8 bulan

Wuuuaaaaa…nak tercabut tapak kasut …kalau ler aku tau nak kena round campus macam nih, pakai flat shoes kan ok… Tapi takper… banyak yang aku belajar ari nih… Terima kasih yang terhingga juga to my dearest Maziah and MPN Team – Adiratna, Nazri & Marina…

Pepagi lagi without any preparation masuk jer meeting. Pastu merapu bagi laporan. Mana tak nya, blom jumpa lagi sekretariat nak confirm event. Fuh…

Pastu, mesyuarat blom abis lagi mintak kuar kat chairperson nak attend plak sesi interview VC dengan produksi dari KL. Nak buat documentary katanya. Ingatkan dah abis interview bleh lega sket tapi kena pulak bawak round campus untuk shooting… Disebabkan big boss adalah pelakon utama, maka watak pembantu sure la milik aku… hehehe… Kat sini jer dah abis dekat 4 jam… Bila aku tengok produksi ni buat keje, aku rasa takleh nak relate ngan keje2 kat sini. Memang diaorg takder prosedur keje…taram jer…balik kang baru buat editing. Ader bagus dan ader tak bagusnya..

Abis jer yang tuh, menapak aku balik opis tengah2 panas. Make up toksah citer la... lama dah cair… Baju plak dah basah dek peluh… Masuk jer bilik terus rasa cam nak pitam coz dari panas2 terik terus aircond yang sejuk giler…

Kuatkan semangat jer terus ke BITARASISWA plak coz ader meeting ngan secretariat protokol aku sempena MSK. Seb bek bebudak nih jenis yang macam aku gak so memang suka la happening cini…hehehe….

Skrg kol 6 petang, ader satu lagi appointment. Tak sampai lagi orangnya…hopefully jangan la lama sangat… Tak larat rasanya ni…

No comments:

Post a Comment