30 June 2010

Today is the last day of June…

Today is the last day of June… Maknanya dah setengah tahun berlalu…Maksudnya ada lagi setengah tahun akan dilalui… Half of the year ni aku buat aper yer??? Dan another half macammana???

Kenapa malasnya nak fikir nih… Buat calculation yang simple giler tapi takleh cari jawapan... Rasa dah tepu otak… Ada beberapa kemungkinan aku jadi macam ni kot…

1. Aku tak sihat ri nih… tekak sakit, badan pon rasa berat sangat, fikiran rasa di awangan…
2. Aku tepon orang tapi tak berjawab... mana la orang tu pegi... I hope to wish by myself tapi nampaknya tak dapat kot... Hari ini semakin berlalu…
3. Aku tambah lagi keje dan bebanan sedangkan yang ada pon dah tak larat nak tanggung...
4. Aku takleh betol nak tengok muka mamat yang fitnah aku tuh... Kata aku amik keje dia, siap buat aduan lagi pasal aku tapi dengan suka hati tolak jer keje kat aku. Aku pon satu...terima jer menda tuh... Kenapa? Sebab memang aku suka keje tuh... Aku tau aku leh buat... Tapi yang aku taknak buat nih...saper pon taknak... Nak tolak kat orang len ker? Tak... coz aku bukan macam tuh...
5. Ada satu perkara yang mana orang len dah tau consequence nya lama dulu tapi aku baru sedar sekarang...Nak nyesal? Tak kot... Tapi nak buat apa yer... Takperlah... sekurang-kurangnya aku tak berpura-pura...
6. Aku pelik ngan orang sekeliling aku... Siapa yang alien...aku atau mereka...

Banyak lagi sebetolnya. Tapi penat sesangat rasanya...kenapa ya...
Hmm nak stop kat sini tapi hari ni aku nak ucap terima kasih untuk...

Mak yang paling aku sayang dan rindu. Lama tak call mak... Mintak maaf sebab Kak Ni tak berpeluang "mencuri" sedikit masa untuk Mak. Tapi pepagi lagi Mak dah call… Terima kasih Mak!!!

2 comments: