17 July 2010

Bila orang kata aku cam tak kawen lagi ...


Yang seronok...
1. Of coz la nak melompat lebih tinggi... yer la… dah ada anak 3 beb… nampak cam ikhlas jer cakap tapi dalam hati dia sapa yang tau... Suker hati korang ler nak cakap apa... tapi seronok gak...hehehehe (hari perasan aku nih...)

Hmmm.... yang seronok nya satu tu jer... Yg TAK SERONOKNYA BANYAK....
1. Mula la keje datang sedebuk.
2. Leh tido ofis kalau nak siapkan keje.
3. Abis keje lewat malam.
4. Buat keje ngalahkan Menteri.
5. Orang tak tau yang aku nih ada tanggungjawab lain.
6. Panggil buat keje tengah2 malam buta.
7. Kena g meeting hari cuti.
8. Orang len cuti aku keje.
9. Orang len keje aku lagi banyak keje.
10. Orang len takder keje coz dah bagi keje kat aku...

So seronok ker kalo orang kata aku cam tak kawen lagi???

Anyway... Terima kasih kat adik2 yang bersama-sama ke ANM semalam. Korang memang HAPPENING!!!! Terima kasih Adnan, Ryzal dan yang lain2 tu... Tak dapat nak tulis coz ramai sangat.
(Aku memang suka gambar nih... Nampak natural...saper yang natural? Dah tentu aku lah...hahaha...sowi Nan..Tq Ryzal...)
(Ryzal mengaplikasikan sepenuhnya camera barunya...)
Juga untuk Faiz di Memorial Tuanku Abdul Rahman... Tq dear.
(Nan memang suker giler dapat buat kat aku macam tuh...so aku upload ler gambar nih...)

No comments:

Post a Comment