31 July 2010

Julai bakal pergi...

Dah kol berapa nih...aku kat ofis...hari Sabtu 31 Julai 2010. Hari terakhir bulan Julai... Pastu teringat nak upload MIXPOD kat sebelah. Dengarkan muzik2 sentimental ini semoga dapat menenangkan hati yang resah dan gundah...

Seharian aku mereka-reka pantun... Leh la... Bukan leh claim royalti pon...
Kat kepala hari ni teringat kat MAK... Si Tanggang ke aku ni... Lama rasanya tak balik kampung. Lama jugak rasanya tak call MAK... Sok aku janji call MAK..

Hujung minggu depan ingat nak beli barang-barang dapur coz dekat sangat dah nak puasa tapi nampaknya terpaksa tangguh jap... KPT panggil meeting kat UUM. Keje lagi...

Hari terakhir bulan Julai ni... flashback balik apa yang aku dah buat sepanjang bulan... apa yer... Kalau pasal keje, takyah tulis lah... banyak sangat. Leh kata Sabtu dan Ahad bulan Julai aku mesti keje. Kalau tak outstation mesti terpaku depan PC dalam ofis.

Abis tuh nak tulis apa nih... Hmm.. tulis tiga perkara paling melekat dalam ingatan...

1. Reunion 25 Julai 2010. Insya Allah...sampai bila2 akan aku kenang..
2. BRIGED BHKA mulakan langkah baru dengan aku...
3. Setelah setengah bulan baru aku dapat bagi hadiah tu..

Itu jer ker...? Itu jer kot... aku nak balik rumah dah nih... Sure Mikhael tengah tunggu Mummy... Kakak ngan Abang? Mesti dah tido…

Gambar dengan MAK tahun 2008 kat Langkawi. Memang aku chubby coz tengah pregnant Mikhael masa ni.. Aku sayang MAK..

No comments:

Post a Comment