22 July 2010

Macam2 untuk hari ni

Apa N3 untuk hari ni...? Hmmm... untuk minggu nih, hari ni first day aku keje. Cuti lama coz Mikhael tak sihat. Kena sakit Tangan, Kaki dan Mulut. Tangan ngan kaki rashes, dalam mulut ngan lidah plak ulser penuh. Kesian anak aku... nak makan pon tak lepas. Bila dia nangis... aku takleh ler nak tahan airmata... Last2 bila tengok Mummy nangis dia plak diam... Aku sampai takleh buat apa2 untuk Mikhael… Masa ni aku rasa I’m the worst mother in the world!!!

Tapi hari ni Mikhael dah ceria balik, so Mummy leh g keje…

Sepanjang Mikhael tak sihat, handphone aku pon ‘tak sihat’. So, sesapa yang call atau bagi mesej tu mintak maaf coz tak leh answer call dan takleh nak reply sms.


Ryzal… saya dah baca N3 Ryzal. Tq dear… Untuk Ryzal, saya sokong pandangan Ryzal. Apa yang Ryzal tonjolkan adalah personality… Sikap, pandangan, pemikiran dan tingkahlaku adalah personality… Ianya akan berubah seiiring dengan usia. Cuma perubahan itu takkan ketara sangat. Apa yang kita pamerkan dengan personality adalah diri kita yang sebenar… Takleh nak berlakon nyer… Tambahkan dengan ethics, skills and knowledge, kita akan jadi superb!! Okay kot tuh… Wahhhh gitew….

Hari ni aku nak ucap terima kasih untuk my dear friend Irawati di KPT coz lama tak jumpa dia... pastu dapat jumpa masa g KPT 15 Julai ari tuh…


Juga untuk adik kesayangan aku MANJE @ Mariani kerana mengingatkan aku sesuatu yang mungkin aku hampir lupa… Tq dear… Akak sayang Anje...

No comments:

Post a Comment