12 July 2010

UPSI banjir



Hari ini jalan di UPSI banjir. Bukan dengan air bah tetapi melimpah dengan pelajar-pelajar yang memulakan semester pengajian. Kerja di fakulti mula menyesak. Tak lihat lagi di Bahagian Akademik, PTPM, HEPA, Library dan semua bahagian lain di UPSI. Ye la... semua jabatan menyumbang untuk core business ini.

Aku plak caner? Hari ni okay ... Cuma sedang berfikir. Untuk apa? Hmmm...biarlah RAHSIA. Rahsia cuma satu perkara saja...yang lain kita share yer...
1. Fikir tentang event yang akan berlangsung bulan nih. Yang dah masuk diari:
- MoU UPSI ngan SUC... Takdan buat follow up lagi... Sok pepagi kot…Tapi tak sedap hati la plak… Jom call Kak Anum!
- Konsert Gema Simfoni… start sok pagi minta Bell & Bb buat confirmation… Sebelum tu…senarai tu kat ner yer… Aku dah mintak kat Bell ke blom… Cis! Lupa lak…
- Persidangan Serantau Pengajian Islam… Hmmm… kena g plak sana nih… perasmian jer…ok kot…
- Selangkah ke Universiti… Huhuhu…banyak nak kena buat nih… Satu kawasan belum serah lagi senarai. Kad caner? OTW... MPP??? Ni blom lagi nih... Penceramah plak... sakit jiwa cini...
2. Fikir 16 hb ni perkisahan Darurat kat ANM... Tadi diaorg call... Banyak nak fikir nih... Zaim Akagi!!! Meh tolong saya cepat!!! Bas caner? Bell dah tolong booking tadi… Tadi...??
3. Fikir 31 hb ni kena g UUM. Mesyuarat ngan KPT – BITARA, PPA, ADUAN... Ha! Amik ko, 3 skali...
4. Fikir sempat tak staf BHKA ni siapkan MPKFM sebelum 20 hb nih... Sempat kot... Tapi aku... Cam rasa tak berapa nak sempat...
5. Fikir tentang Briged BHKA...
6. Fikir tentang anak2...
7. Fikir tentang siapa yang fikir aku (ish3... sempat gak nak fikir tuh...)

Untuk N3 kali ni aku nak ucap terima kasih untuk staf aku Ikin coz banyak sangat keje yang dia dah tolong hari ni... Tq dear

No comments:

Post a Comment