26 July 2010

Dah 20 tahun rupa2 nya






Dah 20 tahun rupa2 nya persahabatan ini...

25 Julai 2010 aku pilih putih (tudung jer ada twinkle2 little stars) untuk reunion ngan kengkawan di Quality Hotel Jalan Raja Laut. Sebetolnya aku excited sangat sampai tak tau nak pakai baju apa. Tau tak sebab apa, aku nervous giler nak jumpa kengkawan (cam nak jumpa buah hati)... Last aku jumpa kengkawan aku nih kira2 18 tahun lepas. Makan belas tuh...

Bertolak dari rumah tepat jam 10 pagi sampai kat depan hotel tu jam 10.45 (laju tol aku bawak...). Tapi parking nyer hal, berpusing-pusing ler sampai kol 11 pagi baru dapat parking kat Sogo. Pastu jalan kaki sampai depan hotel. Sampai kat depan lobby nampak satu group (yang bajet cam tengah tunggu kawan gak). Tapi naper satu muka pon aku tak kenal... (teruk tol aku nih...takkan sampai lupa ingatan cam nih...). Dihujung2 telinga dengar la plak suara2 yang dikenali... Hahahaha!!! Kat penjuru kanan ni rupa2nya kawan2 aku. Alamak...rindunyer kat korang...


Reunion ini benar2 membuka hati aku, aku perlukan sahabat2 ini bukan untuk 20 tahun lagi tapi untuk selamanya...

N3 ini aku nak ucapkan terima kasih buat dua sahabat ini...

Zurlyza Zainuddin - aku dapat hadiah dari dia. TQ Zuly...


My dearest Lailatul Asmah Mohd. Tahir @ MA. Pembaca tegar blog aku... Form 1 sampai form 3 banyak kisah aku kongsi dengan MA. Luv U 4 eva...

No comments:

Post a Comment