06 August 2010

...and plz let me know...


Berjumpa seorang kawan tadi membuat aku berfikir jauh mengenai kehidupan. Ntah macammana gerak hati aku meneka yang dia ni ada affair di luar (dia ni dah kawen). Memang dia terkejut sangat... dia terkedu dan terus tanya macamman aku tahu... Ello.. aku ni dulu makan pizza dari ko...hehehe (apa aku merepek nih).

Bila aku tanya memang wajah nya terpancar ke ’miserable’ an nya dia pada ketika ini. Kenapa? Ko rasa serba salah ker? Dia hanya merenung muka aku... Katanya..”I’ve my own reason”... Okay... betol... Orang takkan buat salah coz dia memang suka buat salah... Semuanya bersebab dan ada antara sebab tuh yang tak masuk akal kita pon...tapi masuk gak kat akal dia...hehehe...

Sok aku ke UUM. Drive dari Tg. Malim. Okay la tuh... Cuma aku masih tertanya2... and please let me know...

No comments:

Post a Comment