05 August 2010

Marini...berhentilah berharap...


Aku tak percaya lagi Dengan apa yang kau beri Aku terdampar disini Tersudut menunggu mati
Aku tak percaya lagi Akan guna matahari Yang dulu mampu terangi Sudut gelap hati ini
Aku berhenti berharap Dan menunggu datang gelap Sampai nanti suatu saat Tak ada cinta kudapat
Kenapa ada derita Bila bahagia tercipta Kenapa ada sang hitam Bila putih menyenangkan
Aku pulang…. Tanpa dendam….Ku terima… kekalahanku…
Aku pulang… Tanpa dendam… Kusalut kan .. kemenanganmu…
Kau ajarkan aku bahagia Kau ajarkan aku derita Kau tunjukkan aku bahagia Kau tunjukkan aku derita Kau berikan aku bahagia Kau berikan aku derita..
Aku pulang….Tanpa dendam….Ku terima… kekalahanku…
Rebahkan kalbumu Lepaskan perlahan Kau akan mengerti Semua..
Aku berhenti berharap Dan menunggu datang gelap Sampai nanti suatu saat Tak ada cinta kudapat..

Hmmm.. mesti ada yang kata kenapa aku patch kan lagu ni kat sini. Something wrong ker? Tak pun aku dah tak betol ker? Ader lak yang kata aku meroyan, hahahaha!!! Pastu banyak la spekulasi lain yang boleh menjatuhkan reputasi (Apa aku nih...)..

Sebenarnya...takder apa2.. aku suka lagu ni pada masa dan ketika aku sedang masukkan N3 ni. Mungkin pasni takder kot... Aku ni banyak sangat mengharap...

No comments:

Post a Comment